Slideshow Widget

Bryllupsbilleder

01/10/10

Jeg har lyst til at dele nogle af mine mange bryllupsbilleder med jer (taget af Voresstoredag - Det er virkelig en fotograf, der kan anbefales til bryllupper osv....)








Da jeg er en stor tilhænger af MAC, og alle dens fede programmer lavede jeg flere videoer i IMOVIE. En til familien, en til brudepigerne (inkl min polterabend) og en til Frederiks drenge (inkl hans polterabend).. Disse delte jeg med familie og venner via Facebook, mail og hjemmesiden..


Desuden lavede jeg en 45 siders fotobog til forældrene (og os) i IPHOTO.. 
Så nemt, brugervenligt og med et meget proffessionelt udseende..

Send en kommentar

Læg endelig gerne en kommentar - det ÆLSKER jeg! Jeg er nogle gange noget distræt og glemmer at svare, men alle er læst og værdsat! ((Jeres kommentar skal lige godkendes inden udgivelse, da jeg har modtaget ENORMT meget spam på det sidste..)) Klem Louise