Slideshow Widget

18. DEC. - Julegave-ide (sorry; mødre-spammm)

18/12/10

- - GLÆDELIG 18. DECEMBER - -



Ja undskyld, nu udelukker jeg måske alle jer godtfolk, der ikke lige har små unger omkring jer i hverdagen.. Eller; tjaaaah - kunne denne englebasse ikke også være sød i en
fodstørrelse 38/39:

Mor-og-datter engel (sikke en klumpfod)

Sådan klippes englen


Men anyways - giv den til bedsteforældre, mostre eller brug den som til og fra kort.. Man opdager ihvertfald ikke lige i første omgang at den er lavet af små fødder og hænder..

Ideen har jeg fået fra min veninde Marianne, som modtog en flot engel af hendes lille nevø en jul.. Så til flere julearrangementer, har jeg set hvor oprigtig GLAD hun er for det lille minde af hans liiiiiiille bitte fod - og det er skægt at se, hvor højt hun skatter den og passer på den.. Så den ide er jeg nødt til at dele med jer.. 

Vingerne kan være i silkepapir, men for at gøre dem stærkere har jeg brugt karton..


Man kan også lave rensdyr...
set her

og lave en lille kæreste til ham i filt:
find hende her


En lille kalkun


eller; surppriiiise; en bette krans
fundet her

En lille sommerfugl
set her

Små spøgelser
set her



.... og se så lige her hvad Brilleting har kreeret af søde nisser lavet af små hænder.. 
Kig lige forbi hendes blog - hun kan altså nogle ting, den kreative dagplejemutti ;0)






4 Responses to “18. DEC. - Julegave-ide (sorry; mødre-spammm)”

  1. Ih, hvor er englene bare fine, og god idé at lave det hele i karton, så det holder (selv om jeg sagten kan forestille mig hvor yndigt det havde været med silkepapirsvinger). Der er da en hyggelig ting at lave år efter år, så man kan skrive årstal på og følge væksten (omend man nok skal stoppe før tøsepigen eller sønnike når teenageårene!! Hehe)
    Og tak for linkningen og de søde ord! ;-)
    Ha' en helt fantastisk hyggelig lørdag.
    Kh. Jane

    SvarSlet
  2. Hi Hi.. Sikken en sød idé :-)

    SvarSlet

Læg endelig gerne en kommentar - det ÆLSKER jeg! Jeg er nogle gange noget distræt og glemmer at svare, men alle er læst og værdsat! ((Jeres kommentar skal lige godkendes inden udgivelse, da jeg har modtaget ENORMT meget spam på det sidste..)) Klem Louise