Slideshow Widget

2. DEC. - Pimp dit indgangsparti..

02/12/10

- - GLÆDELIG 2. DECEMBER - - 

Når nu julen for længst er startet i dit sind, når hele stuen overgår Gertrud Sands bedste julerier - hvorfor så ikke gøre lidt ekstra ud af dit indgangsparti? Dét dine julegæster vil danne deres aller-førstehåndsindtryk udfra...


Jeg har været på jagt på nettet efter lækre, lækre ting (især kranse), du kan pimpe dit indgangsparti med (og det er sådan set ligemeget om du bor i villa, husbåd eller lejlighed?)



Lav en lækker pyntet krans med garn, filt, plastikdyr osv - eller køb den her
(se min egen garn/retro-stof krans her




Lav en krans af vintage julepynt & kugler, som fx set hos ETSY:




Sæt en yndig havenisse med lys op.. Køb den her:



Lav papmaché kugler i flot træ-ramme, som set/udført på bloggen her:





Endnu en krans - men af balloner.. Se opskriften her:





Lille platte, man sagtens selv kunne lave, købes her:





Elsker dekorative/farverige keramik svampe, (kan fx. findes på de kreative julemarkeder)





... eller vikl alle dine retro stofrester om en krans som denne:



FLERE TING, DER OGSÅ KAN BRUGES:

Lyskæder kan man aldrig få nok af



Stor julebuk - evt med lys? Køb her


Æblekrans - som smukt set hos Badut

Granguirlander..

Juletræ - version 1.0 (75.000 pærer):

Juletræ, version 2.0 au naturel

Stjerne - beklædt med knapper, glitter osv - her med skaller



Lav et lille fint dørskilt med julebesked - eller køb her


Så er det bare med at komme igang med udsmykningen !!

GO' FORNØJELSE









5 Responses to “2. DEC. - Pimp dit indgangsparti..”

  1. Elsker kransen med kuglerne, den er virkelig fin!! Tak for inspirationen :)

    SvarSlet
  2. EJMEN ALTSÅ! Først og fremmest tak fordi du har gjort mit forarbejde for mig. Sad netop forleden og overvejde at Google, for at få idéer til en krans til min dør!! Dernæst tak fordi du deler SÅ mange gode og fine idéer - både dine egne, og andres - fælles for dem alle er at de falder SÅ godt i hak med min smag!
    Har forelsket mig vildt i ballon-kransen, som jeg er sikker på at både mine egne & dagplejebørnene straks forelsker sig i ... for ikke at tale om mig selv :-D
    Ha' en helt vildt god dag.
    Kh. Jane

    SvarSlet
  3. @Julia - ja, den er nemlig skøøøn

    @Camsen - tik tak... Håber det ku inspirere

    @Brilleting: Hehe, dejligt med nogen med samme smag... Ballonkransen er nemlig også min egen farvorit - sårn lidt skør og ikke alt for julet...

    SvarSlet
  4. Den krans med æblerne skal da helt klart laves her i år ...
    Siger 1000 tak for idén
    K.h
    Karina

    SvarSlet

Læg endelig gerne en kommentar - det ÆLSKER jeg! Jeg er nogle gange noget distræt og glemmer at svare, men alle er læst og værdsat! ((Jeres kommentar skal lige godkendes inden udgivelse, da jeg har modtaget ENORMT meget spam på det sidste..)) Klem Louise