Slideshow Widget

5. DEC. - Ugly christmas sweaters..

05/12/10


- - GLÆDELIG 5. DECEMBER - -



Hvorfor ikke omfavne den amerikanske tradition med herregrimme jule-striktrøjer, som fx. set i "Bridget Jones Dagbog" herover.. "Mr Darcy" i den skønne rensdyr trøje.. 

Amerikanerne holder endda "Ugly Christmas sweaters parties", hvor der kåres en vinder med den allergrimmeste trøje.. Uhhh, hvor ville jeg KNUS-elske at komme til sådan en fest.. In fact; så lover jeg mig selv at jeg vil holde præcis sådan en fest for vennerne til næste jul! 



Bare så alle ved, hvad vi snakker om, er her nogle skønne skønne eksempler på herlige juletrøjer, 
(der stadig kan nås at erhverves til julefesterne)... 


Denne lækre sag med snemænd fås her

Lille slip-over med brunkager, fås her

Toyshop anyone..? Køb her

også et superfint eksemplar her

Skønne killinger, fås her

60'er julestrik, fås her

Teddybjørn og træ, fås her

Tropisk jul - med lys, køb her

Ja, jeg kunne jo bleve ved med at finde den ene fantastiske sag efter den anden 
- men nu må legen stoppe og i må selv på jagt efter en skøn juletrøje..

..DARE TO BE UGLY..







3 Responses to “5. DEC. - Ugly christmas sweaters..”

  1. ikke alle er lige kønne :)

    SvarSlet
  2. Loppeshoppe: ja det er mega sjovt!! Håber snart det kommer hertil.. Ellers må jeg starte trenden selv jo..

    Belladotte: nej, men det er jo netop pointen; jo grimmere jo bedre.. Hehe

    SvarSlet

Læg endelig gerne en kommentar - det ÆLSKER jeg! Jeg er nogle gange noget distræt og glemmer at svare, men alle er læst og værdsat! ((Jeres kommentar skal lige godkendes inden udgivelse, da jeg har modtaget ENORMT meget spam på det sidste..)) Klem Louise