Slideshow Widget

7. DEC. - Julesjov.. Tha HAMA way...

07/12/10

- - GLÆDELIG 7. DECEMBER - -


Åha.. Ligesom resten af blogland er gået helt amok med snefnug i HAMA perler, har jeg nu fået det taget til næste niveau, og nettet (læs: google) er den perfekte sparringspartner ift. ideer..


Der er selvfølgelig alle de traditionelle motiver:
Julemand, juletræer, julehjerter, rensdyr, snefnug, stjerner...



... Men jeg elsker også alt det skæve som:
Cupcakes, katte, kaniner, robotter, regnbuer, giraffer, ænder, hvaler, sløjfer mm.




Se flere perleindlæg her
Look at my other HAMA blog-posts right here

Find min Pinterest samling med HAMA lige her
See my HAMA board on Pinterest right here



(Jeg tænker også at en lille perle guirlande kunne pynte noget så smukt på mit juletræ?)

I skulle gerne kunne lure mønstrene af på billederne (og ellers send mig din mail, med de motiver, du gerne vil have større billeder af).. Jeg stryger dem på begge sider, så de ikke knækker for mig (bilder mig ind at det giver mere styrke til pynten)

Rigtig god fornøjelse med at blive henført til barndommen.. Bare duften af perlerne under strygejernet gør mig jo helt saglig... (og tag endelig ungerne med til projektet, hvis sådanne haves)


13 Responses to “7. DEC. - Julesjov.. Tha HAMA way...”

  1. orv hvor fint!

    og snyyyyd du har sådan en gren! Jeg ville så gerne have haft en der skulle være malet turkis... men her i byen er der ikke lige så mange træer.... :(

    Det ser sørme flot ud altså!

    Jeg stryger også mine perler på begge sider for ekstra styrke

    SvarSlet
  2. hvor er de bare fiiine! Virkeligt.. jeg elsker alle de flotte farver... har de sidste par år tænkt på det med den malede gren, men er hver gang kun kommet til grenen... ;)

    SvarSlet
  3. HA HA, du er for vild! Jeg har kun fået lavet en lille uro med hjerter! Jeg skal vist have fundet perlerne frem igen :)

    SvarSlet
  4. Så er det frem med perlerne kan jeg godt fornemme... Hvor er det dog nogle skønne motiver-alle som en... :o)
    Knuss

    SvarSlet
  5. Hehe.. tak tak... Blev helt skeløjet til sidst af at lave alle de motiver.. Men jeg var hooked, for jeg fandt så mange fiiiine..

    Pssst... - grenene er "fake" og lavet i gummiagtigt materiale.. Kan købes i den lokale Bahne eller Sinnerup (tænker man nemt ku spraymale dem en ny farve)...

    SvarSlet
  6. Du er så dygtig Olise så fine ting du laver! Knuz og go Jul.

    SvarSlet
  7. Ej hvor er de fine - skal helt klart selv igang med perlerne i morgen! Fedt at man lige kan lure motiverne af ved dig - tak! :)

    SvarSlet
  8. Hvor er de bare super fine!!! Det skal helt sikkert være et hyggeprojekt her hos os :o)

    SvarSlet
  9. Nej, hvor er det bare en skøn og hyggelig blog, du har her. Og sikken en fantastisk dekoration med Hama perler, du har lavet.
    Jeg har meldt mig som fast læser nu.
    God 3. søndag i advent :O)

    SvarSlet
  10. Uhh tak for god inspiration :) Kan du fortælle mig hvad det er for noget snor du har brugt til at hænge perlefigurerne op med? Leder nemlig efter noget :)

    SvarSlet
  11. Hej Line

    Tak tak - ja, jeg har brugt almindelig og neon garn ;0) I byggemarkederne kan man også købe neon mure-snor, som også er blevet super populært herinde i blogland... God fornøjelse...

    SvarSlet
  12. Smukke julegave, ser fantastisk.
    Jeg kan ikke vente med at Night gave
    Jeg ønsker dig en god julenat

    SvarSlet

Læg endelig gerne en kommentar - det ÆLSKER jeg! Jeg er nogle gange noget distræt og glemmer at svare, men alle er læst og værdsat! ((Jeres kommentar skal lige godkendes inden udgivelse, da jeg har modtaget ENORMT meget spam på det sidste..)) Klem Louise