Slideshow Widget

8. DEC. - Som da man var lille....

08/12/10

- - GLÆDELIG 8. DECEMBER - -






Åhhh... Hvor nostalgisk kan man lige blive over et par stykker karton...? Så vildt at de kan få én til at føle sig henført tilbage til børnehave-tiden og de mange skævt producerede juletræer... (der BTW stadig pryder mit barndomshjem hver jul)








Desuden er de mega nemme at lave!!! 


Sådan laver du oldschool juletræer: 
  • Tegn halvdelen af et træ, spejlvend den anden side.. 
  • Klip 2 identiske dele (lav forskellige størrelser ved at fotokopiere skabelonen større eller mindre)
  • Klip halvvejs igennem dem i højden (den ene fra bunden og den anden fra toppen)
  • Vupti-duu, så har du de fineste juletræer...


6 Responses to “8. DEC. - Som da man var lille....”

  1. Super fine juletræer! Så enkle og alligevel meget dekorative:)

    SvarSlet
  2. Vupti...så var jeg en tur tilbage til skole-klippe-klistre-dagen engang i start halvfjerserne...jeg har nemlig aldrig gået i børnehave ;o) Og så kan jeg huske at jeg pyntede dem med silkepapirskugler i alskens farver og en gul glanspapirsstjerne i toppen... det var toppen... :o)
    Tak for turen down-memory-lane... :o)
    Knuss

    SvarSlet
  3. De er så søde de juletræer, jeg kan også sagtens huske at have lavet dem i skolen.
    Tusinde tak for bogen som jeg modtog i går - den er så fin og meget inspirerende. Der er helt sikkert til et par aktiviteter i juledagene :-)

    SvarSlet
  4. Hehe ... ren Jørgen Clevin!! Sidder jo helt og nynner og det hele!!

    SvarSlet
  5. Sværere behøver det jo ikk være! De er super fine :)

    SvarSlet
  6. Faldt lige over din blog, hvor er det bare nogle fine ting du laver. Melder mig fluks som fast læser. ;-)

    SvarSlet

Læg endelig gerne en kommentar - det ÆLSKER jeg! Jeg er nogle gange noget distræt og glemmer at svare, men alle er læst og værdsat! ((Jeres kommentar skal lige godkendes inden udgivelse, da jeg har modtaget ENORMT meget spam på det sidste..)) Klem Louise