Slideshow Widget

Barnedåbsønsker..

31/01/11



Her er lige hvad Mejse-pigen (og hendes mor) ønsker sig i dåbsgave - synes det var MEGA svært at hitte på, så måske det kan inspirere jer andre lidt i samme situation...
Dukkeseng fra Smallstuff

Barnevognskæde fra Sebra

Dukke fra Sebra

Retro elefanter som sparebøsse - købes her

Småfolk sengetøj, junior

Svampe Lampe, (lilla, rød eller rosa) - køb her

Retro skubbeknallert som vi selv havde som barn


Peter Kanins samlede eventyr

Brio gå-vogn

Junior dyne & pude, allergivenligt


Kanin hagesmæk med navn - køb her

Baby halssmykke med hjerte

Kaj og Andrea CD box

Kanin lampe


Kanin med broderet navn - køb her

Tilskud til Emmaljunga Nitro City klapvogn


Stokkestol i hvis (gerne brugt)
Giraf bord til stokke stol - eller transparent

Et fødselsdagstog

Et hoppedyr


...Er der nogle gode ting, jeg har glemt..?



13 Responses to “Barnedåbsønsker..”

  1. vi har en gynge larve købt hos lirumlarumleg, som lillebror elsker at lege på.

    eller en gyngehest, sådan en af de gamle... uhhh sådan en ville vi(øhh jeg) gerne havde haft

    nå det var da lige lidt mere!

    SvarSlet
  2. Lækre sager. Måske du ville blive glad for et fødselsdagsflag - hendes eget helt personlige?

    Og så er der jo det der med lys, lyd og plastik-helvede. Hvor meget jeg end hader det, så er det det hun bruger mest tid på og lærer en masse af. Så måske Fisher Price eller andet plastic-fantastic skal på ønskesedlen? :-)

    God dag til jer.

    Knus Mette

    SvarSlet
  3. Sikke nogle gode ønsker, Louise!
    Sparebøssen er rigtig fin, den vil jeg lige kigge nærmere på. Jeg har nemlig ønsket mig en fin sparebøsse til Alvin.

    Hvad med en sansegynge måske? Hvis I ikke allerede har en. Sådan én købte vi til Lilje, da hun ikke var særlig gammel og hun har haft så utrolig meget glæde af den. Og har det stadig.

    God dag til dig!

    SvarSlet
  4. @Anja ; neeej, den var sød den der gyngelarve - den har jeg aldrig set før? på listen med den...

    @Kirkesjov; Hehe; hun har masser af Lamaze og Fischer Price - bla. en vibrerende skråstol som var det ENESTE der virkede under hendes tigerspring.. Og lige nu er det en musikspillende, selv-bevægende aktivitetstæppe fra Lamaze der hitter... Så jow jow - hun får masse af fantastiske og larmende plastik-input i løbet af dagen.. Det er det eneste, der funker... Så øko trælegetøjet er vist mere til en fryd for MORS øjne.. Endnu da..

    @Louise; ville VILDT gerne have en sansegynge, men med vores bette byhus på 86m2 bliver det nok for trangt..? Så måske man sku købe en til sommer - til haven istedet...?

    SvarSlet
  5. Sikke en massse fede ideer! Især kaninlampen og dukkesengen, de er begge rigtig skønne.

    Lucky Boy Sunday har lavet et fantastisk (og meget dyrt) strikket legehus. Det ville stå på min ønskeliste, hvis det var aktuelt.

    Derudover synes jeg, at dåbsgaver gerne må være lidt mere "langtidsholdbare" end hvad hun har brug for lige nu. Fx. et gammeldags charmsarmbånd (kan suppleres med nye vedhæng hen ad vejen) og måske et af Kay Bojesens dyr?
    Og ellers en gul eller lille mini Fjällräven?

    SvarSlet
  6. Der skulle stå lillA Fjällräven :o)

    SvarSlet
  7. Kære Ida - mange tak for input... Fjälræv...? Meget originalt - den kommer også på listen sammen med dine andre gode forslag.. Taaaak

    Det fede er, at jeg nu har en masse gode ønsker til jul og fødselsdag også ;0)

    SvarSlet
  8. Måske en Wheely Bug?
    Synes koen eller mariehønen er fin :-)

    http://lirumlarumleg.dk/category/Wheely-Bug-2

    SvarSlet
  9. Åh, svampe lampen er fin! Men hvor får man den - linket virker ikke?

    SvarSlet
  10. Den der kanin er også rigtig lækker, sådan en fik Vera til sin navnefest, den er dejlig blød og hun elsker at putte med den :)

    SvarSlet
  11. Svampelampen fås mange steder; google fx børnenes magasin i århus - eller bare "svampe lampe" - så kommer der masser forslag op...

    Tak for tippet Tanja - dejligt med noget der bare duer ;0)

    Annie - den tjekker jeg lige ud med det vuns...

    TAAAAAAAAAAK

    SvarSlet
  12. Wheely Bug ville jeg klart gerne have haft til mine to, men den kræver plads.
    Vi bor også på 87 kvm og min søn kan gå fem skridt med sin gåvogn så skal han vende igen.

    Du har glemt den klassiske Winter trehjuler. Hvis ikke I får den til barnedåben, kan man altid ønske sig den igen til 1 års fødselsdagen :-)

    http://www.bing.com/images/search?q=winther+trehjulet&view=detail&id=068F8066F6DEF5E93BDD685D1D87C5EAB11B1324&first=1&FORM=IDFRIR

    SvarSlet
  13. åh jeg elsker lilla! super gode ønsker :)

    SvarSlet

Læg endelig gerne en kommentar - det ÆLSKER jeg! Jeg er nogle gange noget distræt og glemmer at svare, men alle er læst og værdsat! ((Jeres kommentar skal lige godkendes inden udgivelse, da jeg har modtaget ENORMT meget spam på det sidste..)) Klem Louise