Slideshow Widget

I ♥ tirsdage...

11/01/11

Fremover vil I se lidt mere struktur (ikk alt for meget, vel) her på bloggen.. Og derfor udnævner jeg tirsdagene til at være min mulighed for at dele 10 helt fantastiske ting, jeg er faldet over i løbet af den foregående uge.. 


Ting, du naturligvis kan købe (ellers ville det jo ikke være spor sjovt... og dyrt for den sags skyld!)


Yndigt tylskørt til foråret - fundet her


Din og min kop - køb dem her


vintage Bambi lampe - set her


Lækker uro - købes her

Turkis hår for en dag..? - se her

Sød Broche - købes her


Yndigt billede - fundet her
(har selv lige investeret i dette)

Lille hjort - set her

sky uro - fundet her

Sød nøgleholder - set her


- - Hav en rigtig dejlig tirsdag- - 




5 Responses to “I ♥ tirsdage...”

  1. Hehe - totalt tjekket med struktur und alles! Du har da bare SÅ meget stil over den her blog!! :-D
    Altid en fornøjelse at kigge forbi! Og LÆÆÆKRE ting ... nam, nam! ;-)
    SKØN tirsdag til dig.
    Kh. Jane

    SvarSlet
  2. Tak tak Jane.. Ja når man er halv ustruktureret - så er man nødt til at TVINGE lidt struktur ned over hatten.. Heh

    God tirsdag til dig også ;0)

    SvarSlet
  3. Ihh hvor er det nogle fine ting og sager.. Er helt solgt til det der nøgle-fuglehus og den lille bambi! <3

    Har også længe haft kig på DIN MIN kopperne! De er simpelthen for seje!

    SvarSlet

Læg endelig gerne en kommentar - det ÆLSKER jeg! Jeg er nogle gange noget distræt og glemmer at svare, men alle er læst og værdsat! ((Jeres kommentar skal lige godkendes inden udgivelse, da jeg har modtaget ENORMT meget spam på det sidste..)) Klem Louise