Slideshow Widget

Pimp "dit" legekøkken.. Vol 1

24/02/11

Uhhhh, hvor jeg dog glæder mig til Mejse bliver så stor, at hun skal have sit eget mini-køkken at lege med.. Ved lige hvordan det skal se ud og hvor det skal stå... Havde ærlig talt lyst til at få det hjem så snart hun var ankommet til verdenen - meeeen med 85m2 byhus, må jeg hellere vente til jeg kan bytte det ud med kravlegården... Så;.. "voks nu Mejse"..


Jane // Brilleting har iøvrigt opfordret os til at vise vores cool retro barndomsbilleder, og jeg kan da (passende til dette emne) starte med at vise hvad vi fik i julegave i midt firserne; en komplet bagerbutik med trylledejskager, kransekage, vægt, disk, kasseapp, forklæde og huer.. 
Alt HJEMMELAVET af mine seje forældre, men den findes dog ikke mere ..
Mig, søskende og den skønne hjemmelavede bagerbutik - der skal nok komme flere retro billeder










...Nå... tilbage til legekøkkenerne
Her er nogle fiiiine eksemplarer fra blogland:

Denne version er fra  Retrovillas MHR //Boligliv 

Det fine IKEA køkken før/efter FruEa's kyndige hånd

Dygtige kreative & retro Ulla // Lullaby & la la
(Hun har bare den FEDESTE stil)

Og dette fiiine et er fra Decorate

......og til slut dette fra den fine blog Anna-Frida

(Har DU lavet et skønt mini-køkken jeg ikke er faldet over, så modtages tips gerne)

Udlandet kan sørme også:

Hjemmebygget sag - se den Her

Denne version er min inspirationskilde til DIY
(er vild med mini-køleskabet og micro'en)

Sødt med sødt på - Vintage songbird

... Se med på bloggen i morgen, når vi kigger på 
hvad der kan puttes i sådan et herligt legekøkken.. 
(Mærker vi forventningens glæde hos den legesyge mutti...?!!)

8 Responses to “Pimp "dit" legekøkken.. Vol 1”

  1. Ej hvor fint!
    Glæder mig til at kigge med i morgen også... :o)

    SvarSlet
  2. Legekøkkener er bare et hit :) Og så er der jo flere timers leg i det.

    SvarSlet
  3. Uhh ja - det er på vores ønskeseddel til 1 års fødselsdag lige om lidt :-) Glæder mig til at se inventar :-)

    Knus Mette

    SvarSlet
  4. EJ, hvor nogle lækre billeder fra din barndom ... hehe ... hvor er I bare søde, og sikken et lækkert bageri!
    Er vild med dine - ekstremt godt sammenskruede - indlæg! Altid en fornøjelse at læse med!
    Ha' den bedste dag!
    Kram fra Jane

    SvarSlet
  5. Hej Skat... Virkelig flotte køkkener du har fundet, men du ved godt at børn er ligeglade med hvor fine deres ting er - de ødelægger det alligevel!! :-)hehe...
    Kys fra Janne (Mor til Hærgeren..)

    SvarSlet
  6. Snupper lige nogle billeder nede i mine ungers steiner institution i næste uge. De har nogle über fede legekøkkener.
    Skal nok lige smide en kommentar når jeg lægger dem på min blog.
    Fine køkkener du har fundet. Personligt er jeg mere til det enkle udtryk. Ikke for meget PANG af gangen .... :-)

    SvarSlet
  7. Sikke nogle fine billeder af dejlige lege køkkener :-)

    Du kan se min datter's køkken på min blog, måske det også kan inspirere?

    http://notesfromrochester.blogspot.com/2011/11/ophelias-room.html

    Mvh Kathrine

    SvarSlet
  8. He he, den hvor der står den er fra decorate, det er da vist Lisbeth fra smilerynker.dk. Meget bestemt stil som er dødhyggelig og letgenkendelig

    SvarSlet

Læg endelig gerne en kommentar - det ÆLSKER jeg! Jeg er nogle gange noget distræt og glemmer at svare, men alle er læst og værdsat! ((Jeres kommentar skal lige godkendes inden udgivelse, da jeg har modtaget ENORMT meget spam på det sidste..)) Klem Louise