Slideshow Widget

Pimp "dit" legekøkken.. Vol 2

25/02/11

Igår så vi på fantastiske legekøkkener. Og vi så på hvordan man kunne trylle IKEA køkken eller gamle brugte skabe om til de sødeste legekøkkener.. Idag skal vi så kigge på hvad vi kan komme I de hersens miniature køkkener (og vi snakker selvfølgelig hjemmegjorte sager)... Here goes;

Til HÆKLE høns:
Først skal vi bruge lidt "værktøjer" - køb mønster her

Cupcakes - køb mønster her

Cute cheeseburger - køb mønster her

Skønne lækkerier - køb sættet her

All you can eat pizza - køb mønster her

God solid morgenmad - køb mønster her

Frugt kurv - køb mønster her

Kalkun med tilbehør - køb mønster her

Shoppingpose med mælk, æg, osv - køb mønster her

Hehe - min favorit: Sushi - køb mønster her

Grønt må der til - køb mønster her

Frisk is til dessert - køb mønster her

Man må aldrig gå ned på udstyr - køb mønster her

Mere udstyr - køb mønster her



Til FILT fanatikere:

English breakfast - køb sættet her

Lækre kager - køb mønster her 

Kaffe skal der også til - køb mønster her

Yndigt te party - køb mønster her

Skønne kager & tærter - køb mønster her

Farverige franske makroner - køb sættet her

Skønt fad med frisk frugt - køb mønster her


Jeg HÅBER jeg styrer for hårdt med hækling når Mejse skal have sit lille legekøkken - for så skal hun altså forkæles med alt muligt sødt dertil... Og iiiiih, hvor vil det pynte i min stue...

Nogle kan måske også bruge mønstrene til at kreere skønne ting til forårsmarkedet i Odense - Skønne ting til alle os, der IKKE har lært at hækle endnu? Suuuk

11 Responses to “Pimp "dit" legekøkken.. Vol 2”

  1. Hold da fast hvor er det bare flot, og udført.
    - Skønt fad med frisk frugt, det er jo SÅ flot.

    SvarSlet
  2. LÆKKERT LÆKKERT LÆKKERT....

    SvarSlet
  3. Det er altid de mest fantastiske ting du finder frem til os :-) Og i dag er absolut ingen undtagelse... Fantastisk!

    SvarSlet
  4. ¨fantastisk - jeg er vild med de muffins! tak for linket

    SvarSlet
  5. Fedt med sådan en samling gode links! Tak:)

    SvarSlet
  6. Tror liiiiige jeg vender tilbage til det her indlæg på den anden side at det vist forårsmarked"!!! For dælen da, hvor er der mange fede ting!!
    Ha' en super dag!
    Kram i massevis fra Jane

    SvarSlet
  7. hej

    Kender du min blog? - jeg elsker humoren bag hæklet mad og sætter en dyd i at få til til at se så autentisk ud som muligt.
    Håber du kigger forbi min stand på forårsmarkedet :)

    Kh Laura

    SvarSlet
  8. Jo tak, en af hver til mig. Som du har, har jeg også det lille problem at jeg ikke kan hækle, men jeg har bestemt mig for at lære det inden jeg får børnebørn og der går nok lige 10 år endnu. (min ælste er 14 år)
    God Week-end

    SvarSlet
  9. Tusind tak Louise :)

    Men du kan da sende mig en mail med din adresse, og så kan du få mine konto oplysninger retur, og så kan jeg få den syet så den er klar til afsendelse når pengene går ind? :)

    SvarSlet
  10. Det er jo imponerende, sikke nogle fine ting :)

    SvarSlet

Læg endelig gerne en kommentar - det ÆLSKER jeg! Jeg er nogle gange noget distræt og glemmer at svare, men alle er læst og værdsat! ((Jeres kommentar skal lige godkendes inden udgivelse, da jeg har modtaget ENORMT meget spam på det sidste..)) Klem Louise