Slideshow Widget

vintage week; giveaway #7

12/06/11


Så nåede vi til den allersidste gveaway i vintage week.. Tak for alle de søde ord om præmierne - det er godt at se de bliver vel modtaget!! Hermed en lille smart mintgrøn jumpsuit/shorts-dragt.. Den har så mange fiiine detajer, og MÅ da kunne glæde en sommerpige? 

Jeg vil vurdere størrelsen til at være en størrelse 36-38, så igen er det i nips afdelingen 
(jeg looover der kommer flere giveaway på et senere tidspunkt til os kvinder med dejlige former) 

--Vinderen bliver udtrækket 4. juli--




Reglerne er som nedfældet herunder:



1 lod ved at blive medlem på min facebookside (også selvom du allerede er det)
1 lod for fast læser på min blog (også selvom du allerede er det)
1 lod for at blive fast læser på min shop (loooover der snart sker noget derinde)
1 lod ved link hertil giveaway fra din sidebar eller giveaway menufane
1 lod for indlæg på din egen blog med link hertil.. Lån gerne fotos
... altså max 5 lodder kan du opnå!!

Læg venligst en kommentar hvor mange lodder du deltager med

--HELD & LYKKE--




Og vinderen ..E...R....





STORT TILLYKKE CHHAN
(mail mig din adresse på olize@hotmail.com og denne skønne sag ryger i postkassen til dig)

17 Responses to “vintage week; giveaway #7”

  1. Jeg vil gjerne være med på din give away med 4 lodder:o)

    Jeg har gjort følgende:
    - fast læser på din blog
    - fast læser på din shop
    - linket giveawayen fra min blogg
    - skrevet et innlegg om give awayen dine på bloggen min

    Ha en fin dag!

    SvarSlet
  2. jeg er allerede fast følger, så da blir det 1 lodd på meg :)
    klem

    SvarSlet
  3. Jaja, fru Madsen. Det har jeg da også fulgt med i, men der er grænser for hvor spændendedet er at læse om str. 34-36-38, når man er en str.44 og er på kur.
    Denne give away er jeg så heller ikke med i. Sgu'.

    Glædelig pinse.
    KIrsten

    SvarSlet
  4. Endnu en super lækker giveaway. Jeg er med på 3 lod:) Facebook, fast shop læser og fast bloglæser :)

    SvarSlet
  5. Arhmen hvor er den fantantastisk! Jeg smider 5 lodder, og håber håber håber!
    Tak for en dejlig uge!

    SvarSlet
  6. Skøn stribet sag ;-). Jeg er med på 3 lodder - fast læser på blog og shop og tilmeldt facebooksiden :-)

    SvarSlet
  7. Uh, den er fin. 1 lod til mig:)

    SvarSlet
  8. Så fin så fin. TRe lodder til mig (fast læser, af blog, fast læser af shop, link på min blog)

    SvarSlet
  9. Hej

    To lodder til mig ( fast læser af blog og shop)
    Den er fin.
    God pinse

    SvarSlet
  10. Wooow en fed give-away. Den vil jeg virkelig gerne vinde. Den ville være skøn til min søns barnedåb :)
    Sætter mig på 3 lodder. 1 for hver af dine 3 første punkter :)

    SvarSlet
  11. Yeah en lille størrelse - jeg er med på tre lodder:)

    SvarSlet
  12. Uh den er fin. Deltager med 3 lodder og krydsede fingre :o)

    SvarSlet
  13. Den er alt for fin og en kæmpe motivation for min fortsatte slankekur (35 kg down indtil videre :D).

    krussedulle@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Uha, kan jeg nå at deltage med to lodder.. Den er så fin

    SvarSlet
  15. Jeg er med på 1 lod, som fast læser :)

    Rebecca SMC
    rebeccasofie@hotmail.com
    rebeccasofiemester.blogspot.com

    SvarSlet
  16. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.

    sofiakruse@hotmail.com

    SvarSlet

Læg endelig gerne en kommentar - det ÆLSKER jeg! Jeg er nogle gange noget distræt og glemmer at svare, men alle er læst og værdsat! ((Jeres kommentar skal lige godkendes inden udgivelse, da jeg har modtaget ENORMT meget spam på det sidste..)) Klem Louise