Slideshow Widget

14. DEC - Mit julehjem...

14/12/11

GLÆDELIG 14. DECEMBER
Idag ville jeg gerne vise jer min julepyntede stue/køkken (det eneste jeg julepynter herhjemme undtaget nogle enkelte undtagelser der sniger sig ind rundt omkring), men kameraet drillede mig lidt her til morgen - men NU lykkedes det mig endelig... 

Min fotovæg & hyggesofa

Plastik juletræ - købt i Bilka for en 50'er

Al min vintage træpynt - samlet over flere år + de de to dejlige rensdyr

Retro jule-landsby
Retro postkort

Rice nisse-lys

Jul

Æggebægere med nissehuer på
Så kikset at det blir fantastisk - lavet af min lille Mejse 
Mit hjemmemalede havenissehjørne





Nøddeknækkeren jeg erhvervede for nyligt på julemarkedet i Hamburg

Mejses lege-nisse hun render rundt med konstant
Flere havenisser
Vintage nissepige

En lige opstilling på halvmuren

Same same

Mine perler på væggen


En lille bitte havenisse til

Samlingen

En retro nisse i vindueskarmen


8 Responses to “14. DEC - Mit julehjem...”

  1. Det ser bare SÅ hyggeligt ud :-)

    SvarSlet
  2. Sikke en masse skønne farver! Jeg synes det er super fedt at se, hvordan du formår at bruge en masse skønne farver OG skabe julestemning samtidig... Herhjemme er julen klassisk i rød, hvid, grøn og sølv men resten af året er jeg nu også meget til farver:)
    God dag!

    SvarSlet
  3. Det er virkelig fint og SÅ meget dig! :)

    SvarSlet
  4. Hvor fint!! Er helt pjattet med Hama nøddeknækkeren :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  5. Super skøn julestemning :-)
    Dejlige farver!

    SvarSlet
  6. Skøn julepynt og stemning:)

    SvarSlet
  7. Dit sofabord er SUPER fedt.. Ja, hele dit sofahjørne er i det hele taget bare rigtig fint :-)

    SvarSlet
  8. Du mangler vist en af mine illustrationer på din fine væg i stuen :)

    SvarSlet

Læg endelig gerne en kommentar - det ÆLSKER jeg! Jeg er nogle gange noget distræt og glemmer at svare, men alle er læst og værdsat! ((Jeres kommentar skal lige godkendes inden udgivelse, da jeg har modtaget ENORMT meget spam på det sidste..)) Klem Louise