Slideshow Widget

2. DEC - Vintage & retro julepynt...

02/12/11

Glædelig 2. december
Bag denne låge er der INGEN adgang for sarte sjæle, da indlægget her er proppet med skønt vintage julepynt i alle afskygninger... Se bare med herunder:

VINTAGE DREAMY CHRISTMAS

køb her

køb her

køb her

køb her

køb her


køb her

køb her


VINTAGE KITSCH-MAS

køb her

køb her


køb her

køb her

køb her

køb her





2 Responses to “2. DEC - Vintage & retro julepynt...”

  1. Jingle bells jingle bells..... Tra la la la laaaaaaa :-D Glædelig 2. kitschember! (Lyder næsten en smule som om, jeg netop nu holder min egen lille julefrokost her - det gør jeg måske også! Hvad har de egentlig puttet i den Snemandste, jeg købte i Tønder?!?!?!?) Ha' en dæjli' dag!!! k.h. Sasssssssssia

    SvarSlet
  2. Æævvvv, jeg faldt jo pladask for samlingen af kugler på billede 2, men sælgeren sender kun indenfor USA :( Fine sager du har fundet, som altid!

    SvarSlet

Læg endelig gerne en kommentar - det ÆLSKER jeg! Jeg er nogle gange noget distræt og glemmer at svare, men alle er læst og værdsat! ((Jeres kommentar skal lige godkendes inden udgivelse, da jeg har modtaget ENORMT meget spam på det sidste..)) Klem Louise