Slideshow Widget

9. DEC - Hama jule-perlerier #1

09/12/11

GLÆDELIG 9. DECEMBER
Hvis der er noget indlæg som ALTID er mega populært hos mig, så er det indlægget sidste år om HAMA perle kreationer i form af, cupcake, snemænd, svampe, stjerner - samt en masse utraditionelt som fx elefanter, hvaler, cupcakes, ugler scooter & robotter..


Så derfor vil jeg bruge TO indlæg på HAMA perler i år - og det første gemmer sig bag denne låge
(Lige til at lure møstrene af - og gøre kunsten efter ENDNU bedre derhjemme)



Disse havenisser vil jeg lave mange af i forskellige farver - så de kan hygge sig sammen


Uhm, tænker halskæde....?





Den næste er ret stor og kræver lidt flere billeder, men han er blevet RET så fin:




Så er det bare at finde perlerne (og måske ungerne) frem piger!!


4 Responses to “9. DEC - Hama jule-perlerier #1”

  1. Hvor er de fine ! og også det gamle indlæg er vildt inspirerende. Hvis du har lyst , så tjek mit hama julepynt ud :)

    Katrinestampe.blogspot.com

    Der kommer nok snart noget mere der er inspireret af dig ;)

    SvarSlet
  2. Jeg er helt vild med julebukken og ham nøddeknækkeren er da også for fed. Havenissen han er da heller ikke til at stå for.
    Jeg er ihvertfald blevet HAMA inspireret af dig.
    Hilsner Mette

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine. Jeg har desværre ikke nogle hama perler herhjemme. Nok mest fordi Freja stadig er så lille, men måske næste år og så kommer der hele tre indlæg ikke sandt :P
    Kh Line

    SvarSlet
  4. Det ser meget behagelig, afslappet sweatshirts, meget behageligt at gå ud med.

    SvarSlet

Læg endelig gerne en kommentar - det ÆLSKER jeg! Jeg er nogle gange noget distræt og glemmer at svare, men alle er læst og værdsat! ((Jeres kommentar skal lige godkendes inden udgivelse, da jeg har modtaget ENORMT meget spam på det sidste..)) Klem Louise