Slideshow Widget

Glimt fra vores vej-loppemarked...

12/08/12


Her sidder vi foran boden og hygger med puslespil & kiks i en stille stund.. 
Igår afholdte vi jo igen i år et vej-loppemarked her på vores vej.. Et projekt jeg har startet op og som nu RIGTIG mange her på vejen støtter op omkring.. Vi havde sindssygt godt vejr, og et godt besøg... Jeg havde ikke mit sædvanlige gigantiske retro-opsætning; denne gang var det ren og skæ oprydning af det "skrammel" vi aldrig bruger mere + brugt Frede-tøj og vintage kjoler...

Sidste år var svigermor og svigerfar til at hjælpe og være Mejse-sitter... I år var det ret så hårdt for mig; udover at være alene mor (far var til modemessen i Kbh) og derfor skulle slæbe og opsætte alt selv, skulle jeg så holde øje med Mejse-tornadoen... Ikke nødvendigvis en nem opgave med stand lige ud til vejen OG når hun er i kan-selv-VIL-selv-alderen og derfor ikke bryder sig om at blive båret.. Heldigvis er hun vild med Mickey Mouses klubhus, så hun kunne sidde og passe sig selv foran tv et stykke tid inden hun skulle sove middagslur.. Mor kunne naturligvis kigge ind til hende i vinduet, og hun kom bare ud i døren, hvis hun savnede os.. Når jeg siger os, mener jeg to af mine gode veninder - hvoraf den ene hjalp mig med at stille det hele an - og jeg aner virkelig ikke hvordan jeg ville have klaret det uden hendes hjælp!!

Til alle jer single-moms; R:E:S:P:E:KT
Jeg ville ønske jeg havde jeres styrke, overskud og gå-på-mod



mine fantastiske køb:
yep, brugte selvfølgelig også penge ved de andre boder!

Super super fint retro bambus-havesæt, der giver os længe ønsket hygge i gårdhaven
 
SE bare de fine blomster-mønster!!?
Påtænker at skifte knapper, samt den grå madras på "sofaen" til pang-turkis
den fineste retro vase

... og det sejeste retro puslespils-sæt med mange forskellige motiver
(total instituitions-agtigt; jeg husker selv at have leget med lignende sæt i børnehaven, der kom i en stor træ-kasse)

.. og dette gl reklame-skilt var en gave til min veninde, som hjalp til
(iøvrigt også hende jeg skal kredittere ift indretning af gårdhaven)
Så ja; jeg brugte også penge 
- men fik også en del med derfra (win-win).. 
...glæder mig allerede nu til næste år hvor det forhåbentlig bliver endnu større og ender ud i en gadefest!






8 Responses to “Glimt fra vores vej-loppemarked...”

  1. Uh, bambusmøblerne er skønne.
    Dejligt at få solgt lidt ud, så der er en undskyldning for at købe noget nyt :)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Dejligt, og hvor ser det hyggeligt ud, skønt vejret er med jer :-) dejligt at få afsat, så blir der jo plads til nyt ;-) ha en skøn dag

    SvarSlet
  3. Hej, Louise, tak for en skøn dag i din selskab i fantastiske omgivelser! Jeg har virkeligt nydt dagen i jeres forhave!
    Sikke fine billeder du har og din gårdhave..MMM:!
    Knus herfra

    SvarSlet
  4. Jaaaa TAK for en lækker lækker dag.... og også for en HYGGELIG fredag aften... Masser af KRAAAAAAAM

    SvarSlet
  5. Hvor ser det godt ud! Og gårdhaven er da blevet super hyggelig :) Gad vide om Frede kan kende den når han kommer hjem!?

    Kh

    SvarSlet
  6. Super initiativ med vejloppemarked! Og hold da op nogle fine møbler, passer perfekt til gårdhavehygge :-)

    SvarSlet
  7. Super ide og dejlige møbler! Og ja RESPEKT til singleforældre ved vitterligt ikke hvad jeg skulle gøre uden min mand. God aften :)

    SvarSlet

Læg endelig gerne en kommentar - det ÆLSKER jeg! Jeg er nogle gange noget distræt og glemmer at svare, men alle er læst og værdsat! ((Jeres kommentar skal lige godkendes inden udgivelse, da jeg har modtaget ENORMT meget spam på det sidste..)) Klem Louise