Slideshow Widget

Hækleopgave, anyone...?

07/08/12

billede lånt lige hér



Er der mon nogen af jer skrappe & dygtige hækle-høns, der vil hjælpe mig og min mand med at få bedre belysning ude i vores gang...? Aner endu ikke mål, antal, farvevalg eller andet - blot at vi virkelig gerne vil have det lavet.. 


Jeg ved Yarnfreak har denne fine opskrift til blot 25kr

12 Responses to “Hækleopgave, anyone...?”

  1. Jeg hjælper gerne hvis det er:) du er hvertfald velkommen til at skrive!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jubiiii.. Fedt - taaak! Vender tilbage hurtigt så...

      Slet
  2. Eej hvor er det dog fint!!
    Ja, hvem der kunne hækle!

    SvarSlet
    Svar
    1. PRÆCIS... Kan godt hækle lidt, men hvem gider at kigge på sit eget skæve forsøg?

      Slet
  3. Ih de er super fine. Jeg er igang med at lave en til mig selv, men blev doven og brugte tubestrik. Kan se der allerede er en er har meldt sig. Ha en dejlig dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. God ide... Ja, det er måske også en lidt triviel opgave når man når til ledningerne?

      Slet
  4. DU kan selv lave det med en "Strikke-Lise" - se evt. på bloggen her: http://diy-se-her-hvordan.blogspot.dk/2011/07/hklet-ledning.html

    SvarSlet
  5. Prøv at se dem her, som Tina har lavet.
    http://www.amioamio.com/da/produkt/29621/

    SvarSlet
  6. Mange tak for din interesse i lamperne gør, og sætte linket til min blog.

    Et kys
    Carmina

    SvarSlet
    Svar
    1. They are SO beautiful!! Thanks for your greeting (and kiss) !!

      Slet

Læg endelig gerne en kommentar - det ÆLSKER jeg! Jeg er nogle gange noget distræt og glemmer at svare, men alle er læst og værdsat! ((Jeres kommentar skal lige godkendes inden udgivelse, da jeg har modtaget ENORMT meget spam på det sidste..)) Klem Louise