Slideshow Widget

Instagram // miniblogger

08/08/12


Kunne du godt tænke dig at følge mig i alle mine vågne timer, så kan du nu finde mig på INSTAGRAM også - hvor jeg løbende foto-blogger fra mit liv & skøre påfund. Noget finder vej til bloggen, men det meste findes kun på INSTAGRAM som hurtige fjollerier... 

Jeg håber vi ses derinde i det virtuelle eventyr af en app? 
"frktrillingsgaard"


5 Responses to “Instagram // miniblogger”

  1. Så følger jeg dig der også - er helt og aldeles hooked :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er der også... lidt sjovt og hyggeligt. Jeg findes under hennyhellegaard og er ekstrem nybegynder. ;.)

    SvarSlet
  3. Så fik jeg også lige startet og kan findes under byslyngel ! ;)

    Sommerhilsner
    Christina

    SvarSlet
  4. Jeg er også helt og aldeles afhængig af instagram :-) Du kan finde mig under Lisbeth Andersen. Jeg har allerede fundet dig derinde..

    SvarSlet

Læg endelig gerne en kommentar - det ÆLSKER jeg! Jeg er nogle gange noget distræt og glemmer at svare, men alle er læst og værdsat! ((Jeres kommentar skal lige godkendes inden udgivelse, da jeg har modtaget ENORMT meget spam på det sidste..)) Klem Louise