Slideshow Widget

Invitation til loppemarked..

09/08/12


Igen i år afholder vi her på vores vej et kæmpe loppemarked; i hver vores egen forhave... Det er simpelthen SÅDAN en hyggelig tradition, og man kommer af med noget af dét der alligevel bare står og fylder herhjemme... win-win...

I er velkomne til at kigge forbi: 
Gøhlmannsvej (den øvre del) i 6000 Kolding
Næste år påtænker jeg at invitere alle jer kreakvinder med... (og det skal ikke koste jer en krone)

5 Responses to “Invitation til loppemarked..”

  1. Hvor hyggeligt - jeg vil prøve om jeg kan nå at komme forbi :-)
    Både for at gøre et kup men mest af alt for ENDELIG at få hilst på dig.....

    SvarSlet
  2. Sikke da en skøn tradition, krydser fingre for godt salg og hygge :-)

    SvarSlet
  3. En rigtig god tradition! Jeg er (desværre) flyttet fra Kolding sidste sommer og skal nu på lørdag noget andet...øvøvøv! God fornøjelse! Hilsen CUPCAKE-STYLISTEN.BLOGSPOT.COM/Rikke.

    SvarSlet
  4. Hyg i Sønderjylland.....(eller det er måske at stramme den?)

    Hilsen Kirsten

    SvarSlet

Læg endelig gerne en kommentar - det ÆLSKER jeg! Jeg er nogle gange noget distræt og glemmer at svare, men alle er læst og værdsat! ((Jeres kommentar skal lige godkendes inden udgivelse, da jeg har modtaget ENORMT meget spam på det sidste..)) Klem Louise