Slideshow Widget

Postkort fra Samsø..

06/08/12


Kæreste læsere

Lige en lille sommer-hilsen her fra skønne Samsø.. Vi har boet i Mejses Farmor&Farfars sommerhus, som i kan se er super hyggeligt! Den første del af ugen havde vi besøg af et fantastisk vennepar med 2 endnu mere fantastiske unger - pigen Asta som perfekt legekammerat til Mejse. Vi var sammen på tur rundt på Samsø, men mest af alt hyggede vi og slappede af.. Og når ungerne var puttet, smovsede vi i lækker mad og vino og fik en masse gode snakke..

Da vi sagde farvel til venneparret kunne vi sige halløj til farmor & farfar, hvor vi fortsatte med hyggen og der blev nusset dyr, gået ture og hoppet på hoppepude.. Derudover kom de mange is hun fik lokket ud af farfar.. Vejret var godt indimellem og vi fik både grillet og kom også et smut til stranden.. (Kan kun grue for hvordan det skal gå når virkeligheden starter igen i uge 33...)

Nu vil jeg smutte, for jeg skal have pakket ud og ryddet lidt op imens lillepigen napper en lur

masser af klem
Frk. Trillingsgaard

Smukke Issehoved





Jubiiiii, fandt disse to smuksakker
...og det fineste vattæppe til samlingen...
Farfar-hygge
... og Fatmor kreerer sjove hatte til Mejse & bamse
is, is og mere is
på rad & række
God baggrund til fiskerestaurent, ikke?


Vi mødtes også med et andet vennepar, der lagde til havn i Ballen.. HYGGE








Vi fandt dog også nogle enkelte modne brombær
muuums
Minnie-dragt = kært eje for Mejsebarnet

Hoppe-hoppe-hoppe




Det ovenstående billede er taget 2 sek inden jeg bliver luft-angrebet af en HERRE-agressiv Ravn her på Brattingsborg! Vi nåede lige at komme ind i parken, da den flyver på mig..  Hele familien må herefter løbe for livet.. Sindssyg oplevelse, og har sidenhen fået oplyst at det var deres  såkaldt "tamme" ravn, der stod for den oplevelse...

Min anbefaling; hold her LANGT væk derfra - især hvis i har små børn med.. Den er kæmpe, og meget olm!
Der må bades...

Hej-hej fra Samsø

2 Responses to “Postkort fra Samsø..”

  1. åhhh nu ville jeg jo endnu mere ønske at jeg havde smuglet mig selv med på ungernes tur til samsø i denne uge....

    SvarSlet
  2. Skønne billeder! De er nu simpelthen bare dejligt på Samsø.

    SvarSlet

Læg endelig gerne en kommentar - det ÆLSKER jeg! Jeg er nogle gange noget distræt og glemmer at svare, men alle er læst og værdsat! ((Jeres kommentar skal lige godkendes inden udgivelse, da jeg har modtaget ENORMT meget spam på det sidste..)) Klem Louise