Slideshow Widget

Stof-leverandør nær Århus..

13/08/12

Hehe.. Titlen kunne godt indikere et lidt lusket indlæg, men det er et ganske sobert indhold.. Jeg var med svigermor ude på en gårdbutik, der sælger mange fine stoffer.. Vi skulle rekvirere materialer til en hulens masse syprojekter, som jeg vil vise jer senere på ugen..

Mit "bytte"

Det var altså fuldstændigt vildt, hvad hun havde af stoffer & tilbehør, og man blev helt sanse-overvældet.. Vi havde dog en strategi og en dosmerseddel, som vi holdte os NOGENLUNDE til.. Dette sted er BESTEMT et besøg værd; især hvis du mangler jersey, som du kan købe på deres restbord - ca 20kr stykket for 1-2 meter... Og det var liiige det vi manglede, så vi fandt virkelig mange fine ting på dette bord...

Ejeren syer selv (midt i butikken - yay) og der hænger derfor masser af inspiration rundt i butikken.. Og samtidigt er hun en kvalificeret hjælp hvis man har spørgsmål..

södahl-agtigt stretch-stof jeg desværre ikke købte.. Gryr
Neongul arbejdstøj-stof og en lækker stjerne-stretch (købt)
neon i laaange baner 
pallietter i metervis
polkadots, stjerner & prikker - suuuuk

knapper
Bånd, bånd og flere bånd
det før-omtalte jersey rest-bord med guldklumper imellem
Tyyyyyl

Kludemanden
Harlev kirkevej 1
8462 Harlev

åbningstider
mandag: lukket
tirs-fredag 10:00-17:00
lørdag: 10:00-13:00

Butikken er jo ikke langt fra Stof&stil i Tilst, så hvis i alligevel er på vej derud, 
vil jeg varmt anbefale, at i slår et sving forbi denne skønne stofbutik FØRST...

besøg deres facebook side lige her, og se flere fotos fra butikken

--- dette er IKKE et sponsoreret indlæg, jeg synes bare jeg ville dele ---

12 Responses to “Stof-leverandør nær Århus..”

  1. Sikke et stof-mekka og sikke lækre køb I fik lavet. Tak for tippet.

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Hejsa - siger også mange gange tak for tippet og sikke nogle lækre sager.. Skal til Århus på torsdag og så kunne det da godt lige være at bilen skal ind her forbi...

    God dag. Spændt på at se - hvad du skal bruge dine køb til.
    Kh Trine

    SvarSlet
  3. Det er meget tæt på hvor jeg bor og jeg handler der også ind imellem. Min mor og jeg har handlet hos hende siden jeg var lille! Skøn butik!!!

    SvarSlet
  4. Tusind tak for tippet. Den skal så afgjort besøges på et tidspunkt, den butik.

    kh

    SvarSlet
  5. Dér har jeg også før handlet! :D Et lækkert sted med masser af inspiration at hente :D

    SvarSlet
  6. tak for tippet - der skal jeg bestemt ud!!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  7. ØV!! Jeg kommer mere end aldrig til Århus området :( Men hold op noget stof du fik med hjem. Det med stjernerne er skønt!!

    SvarSlet
  8. Det lyder da som et helt fantastisk sted! Så var det at man ville ønske at man boede tættere på - virkelig lækkert det du har shoppet.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  9. Jeg kender den godt, og der er virkeligt meget billigt stof - så bestemt et besøg værd!

    SvarSlet
  10. Tusind tak for tip. Jeg var derude i dag og fandt en masse fint og utroligt billigt stof.
    Og hvilken betjening.... Lidt noget andet end pigerne i stof og stil der brokker sig over at en højgravid helst ikke vil løfte de tunge ruller op på bordet selv;)

    Jeg har lavet et indlæg hvor jeg linker til dig. Prøver lige at få det ind nedenfor.

    Uh nu skal der syes:)

    Kh
    Kathrine

    SvarSlet
  11. Orv og forresten så fortalte jeg hende at jeg havde fundet butikken via dig. Hun kunne godt huske dig og sætter utrolig stor pris på din omtale:)

    SvarSlet
  12. Sikke en masse dejlige farver :-)

    Jeg har en giveaway kørende, som jeg håber, du vil deltage i :-)
    http://www.sofiescloset.dk/2012/11/firmoo-giveaway.html

    SvarSlet

Læg endelig gerne en kommentar - det ÆLSKER jeg! Jeg er nogle gange noget distræt og glemmer at svare, men alle er læst og værdsat! ((Jeres kommentar skal lige godkendes inden udgivelse, da jeg har modtaget ENORMT meget spam på det sidste..)) Klem Louise