Slideshow Widget

Årets julekort..

22/12/12


Kære dejlige læsere, familie & veninder (der nu engang følger med hérinde)

Hermed en lille julehilsen fra mig... TAK fordi i stadig er her efter en turbulent periode af mit liv, hvor jeg var ved at falde om af arbejds-stress og opgaver.... Opgaverne har været super spændende så også grunden til, at de indtog mere og mere af mit/vores privatliv.. Dét er heldigvis rettet op på nu, og jeg er blevet meget bedre til at styre min arbejds-narkomani - og jer, der følger flittigt med; har sikkert også fanget, at jeg går ned på 25 timer omkring slut januar/start februar i det nye år.. Herefter skal jeg "kun" administrere stillingen som webshop-ansvarlig for en modebutik til unge herrer.. Jeg skal tage billeder, redigere dem, lære om søgemaskine-optimering og logistik af webshops.. Der skal nok blive en masse udfordringer og mulighed for at fylde mere på erfaringstanken..

Der er ikke så meget at berette fra det forgangne år, da det har gået meget op i arbejde, men Mejse har jo været i en rivende udvilkling og er med sine +2år i en super skæg alder.. I det nye år er hun skrevet op til en øko vuggestue/børnehave med dyr, der skal passes... Det ser jeg meget frem til, da hun elsker dyr MINDST lige så meget som sin Mor.. (også selvom det betyder vi skal stoppe hos dagplejemor Yrsa, snøft)

Jeg har sindssygt mange projekter herhjemme, der halter - bla. skal vores gang have en kæmpe overhaling! Vi har nemlig for lang tid siden fået indbyggede skabe under trappen. De skal males og have farverige greb.. Vores turkise gulv skal males gråt og så ønsker jeg mig mere lyskilder og et andet tapet for enden.. Knagerækken bliver hjemmelavet af et gammelt brædt...

Frede drømmer om mere plads og et nyere (gerne retro-hus), så han vil gerne samle alle de løse ender og forsøge at gøre klar til salg.. Jeg håber ikke jeg kommer til at spænde ben for de drømme med nedsat tid (og lønindtægt, suk) - vi kunne virkelig godt trænge til mere plads, selvom jeg er mega glad for min lille hyggelige hule! Jeg har mange, mange flere projekter, der venter - men gangen må være første-priortet - det er dårlig hus-energi at "hade" det første man ser, når man endelig kommer hjem!

Jeg er endelig begyndt at få min kreative energi tilbage, og håber det er på fuld kraft til det nye år.. Jeg glæder mig til at blive bedre til at sy, indrette mit hjem på ny og lege lidt med det grafiske - især bloggen her skal have en ordentlig makeover!! Jeg håber at kunne få gjort noget mere ved salg af min (stadig) voksende vintage-samling.. Jeg går også (stadig) med drømme af lidt selvstændig art - måske bliver 2013 året, hvor jeg så småt kan plante de frø - ved siden af mit deltidsarbejde...? Det bliver spændende at finde ud af, jeg skal nok holde jer opdateret..

Nu er der vist ikke mere "guf" i endnu ikke allerede kender til!
Tak fordi i fortsat følger med..



Rigtig glædelig jul & et sjovt nytår
Jeg ønsker jer (og mig selv) en masse spændende i det nye år!

Louise  //  Frk. Trillingsgaard




5 Responses to “Årets julekort..”

  1. Rigtig glædelig jul til dig kære Louise!! Jeg håber 2013 bliver året med masser af gode udfordringer til dig og din søde familie og ikke mindst håber jeg på et gensyn :)

    KRAM

    SvarSlet
  2. Rigtig glædelig jul søde Louise, jeg håber vi (også) får set hinanden i 2013, jeg er nemlig vild med dit selskab:-)

    SvarSlet
  3. Glædelig jul og godt nytår skønne Louise! Håber vi kommer til at se mere til hinanden i det nye år. Kraaaam fra galeanstalten :)

    SvarSlet
  4. Glædelig jul - og godt nytår til dig og din skønne familie. Må 2013 blive et fantastisk år for jer!

    Kh
    /Christina

    SvarSlet
  5. Glædelig 2013.
    Jeg håber for dig, det bliver til en landing eller to...

    Kirsten

    SvarSlet

Læg endelig gerne en kommentar - det ÆLSKER jeg! Jeg er nogle gange noget distræt og glemmer at svare, men alle er læst og værdsat! ((Jeres kommentar skal lige godkendes inden udgivelse, da jeg har modtaget ENORMT meget spam på det sidste..)) Klem Louise