Slideshow Widget

Julemarked i Berlin..

05/12/12


Jeg skal afsted med manden min i morgen tidlig.. Det bliver kooooldt, men dejligt at se nogle af de hyggelige julemarkeder! Er der et bestemt marked jeg bare SKAL se...?

Og så skal vi ellers bare hygge os, shoppe + spise lækker mad.. 

Jeg er tilbage søndag, og skal i få billeder!!!

5 Responses to “Julemarked i Berlin..”

  1. Åh, hvor er jeg misundelig! Rigtig god tur, nyd det :)

    SvarSlet
  2. Åh, hvor lyder det som en skøn tur- og rigtig god tur.

    Jeg er GRØN af misundelse! :)

    Julehilsner
    /Christina

    SvarSlet
  3. Sikke fint her er, med juleheader : )

    SvarSlet
  4. Ih, heldige jer :) Rigtig god tur!

    SvarSlet
  5. Åååerh tag mig med! hvor må det være hyggeligt :)

    SvarSlet

Læg endelig gerne en kommentar - det ÆLSKER jeg! Jeg er nogle gange noget distræt og glemmer at svare, men alle er læst og værdsat! ((Jeres kommentar skal lige godkendes inden udgivelse, da jeg har modtaget ENORMT meget spam på det sidste..)) Klem Louise