Slideshow Widget

Retro pynt fra egen barndom (Tak Mor)

19/12/12


Jeg blærede mig med dette billede på INSTAGRAM den anden dag, og lovede at vise alle tingene frem på bloggen dagen efter! Det blev så først lige nu, da tiden ikke har været til det før

Nå men... Jeg var jo hjemme ved mine forældre i weekenden og bytte julegaver.. Og Mor forærede mig en hel kasse med gammelt julepynt, hun sikkert ellers bare havde smidt ud (!!!!!)... Jeg kan godt fortælle jer, at jeg blev med ét sat tilbage til min barndom og spændingen omkring julen - hver gang jeg pakkede endnu en ting ud af avispapiret.. Sikke en masse hyggelige barndomsminder, der kan gemme sig i gammelt julepynt..


En samling huse, jeg mener at have haft med i skolen til hygge

kysse-jule-hjorte

Altså Moooor; denne julemand har du fået af MIG!!?? Tsk Tsk

Fiiineste mini-stager med juletræer

disse julenisse-minilys mener jeg at have fået af nissen et år

Knap så retro, men påtænker at spraymale i vild farve

2 julemus med lyseholder

super cute retro nisser, der kan side selv

Mere guf til min træsamling!!

ISÆR ham hér!!

+ tre små miniature nisse-ophæng

Mere hængepynt

Super søde brocher Mor selv har lavet!!

3 små søde nisser i plastik

En pakkekalender holder fra min storebror (SÅ FIN!!)
Mor har selv lavet den...

og en samling paddehatte til fyrfadslys, min mors onkel selv har lavet i sin tid


Da jeg fik det så sent, er det bare blevet stuvet ind sammen med alt det andet julepynt, så her hersker nærmest Gertrud Sans stemning herhjemme pt.. Men NÆSTE år, skal jeg rigtig hygge med at fine nye pladser til alle mine fine ting.. Lige nu glæder jeg mig måske bare til at få det hele væk til Januar (Fyyyh Louise; ku de ord overhovedet komme ud af din mund!!!??)

TAK SØDE MOR 
Er mega glad for det hele!


6 Responses to “Retro pynt fra egen barndom (Tak Mor)”

  1. Sikke nogle fine juleting! :)

    Julehilsner
    /Christina

    SvarSlet
  2. Ej hvor er du heldig:-) jeg arvede sidste år en kasse fra faster til stor lykke, tænk ingen af hendes børn ville have det, tsk tsk tsk:-) det midterste hus havee jeg også, kunne desværre ikke tåle at stå udenfor, men fint så det ud:-)

    SvarSlet
  3. Sikke skønne juleting du har fået foræret af din mor.
    Det gør en retroelsker som jeg helt blød i knæene.

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare en fin samling. Forstår godt du er glad.
    Sjovt med den der lille træ/nissehoved broche. Dem havde jeg helt glemt. Sådan nogle lavede min mor også en overgang :9

    SvarSlet
  5. Smukke julegave, ser fantastisk.
    Jeg kan ikke vente med at
    Jeg ønsker dig en god julenat

    SvarSlet
  6. Her vil jeg give dig anbefale en god hjemmeside, en sælger billig brudekjole og aften kjole bryllup, min ven og jeg havde et par shopping hjemmeside, tøjet ser virkelig god, og prisen er meget billige, vil jeg sende billeder viser vores tøj. En god anbefales.

    SvarSlet

Læg endelig gerne en kommentar - det ÆLSKER jeg! Jeg er nogle gange noget distræt og glemmer at svare, men alle er læst og værdsat! ((Jeres kommentar skal lige godkendes inden udgivelse, da jeg har modtaget ENORMT meget spam på det sidste..)) Klem Louise