Slideshow Widget

Flere lopper..

09/01/13

Fik et f:l:i:p efter julepynten var taget ned... Så skulle der gøres rent, fjernes clutter og simpelthen forberede sjælen på FORÅR... Samtidigt er jeg ved at lave to-do lister på hvad vi skal have gjort færdig herhjemme, især da vi overveje at prøve at sælge vores elskede (men efterhånden for lille) byhus!

Jeg gik derfor amok i diverse yndlings-genbrug
i årets aller-første weekend:

SUPER cool retro lampe - må blive til det NYE hus vi finder, for den er sor stor til vores lille stue

Matchende vattæppe

Kurv til mine yndlings vattæpper; sølle 25kr!
a view from the top
Diverse fint sengetøj med dejlig forårsstemning
(ÅHHH, drømmer om et kreaværelse, så jeg kan kigge på alt mit fine stof)

Mega nuttede stof-dukker..

En lille sovsekande (!?) til Mejses legehus
Et fint forklæde til mig (!?) når jeg skal lave mad (ahehhhmmm)

Og en fin lille potteskjuler


Jeg kan mærke, at jeg trænger til at blive lidt mere enkel og nordisk i "min" indretning.. Med al Mejses legetøj, der nærmest har overtaget stuen, har vi egentlig ikke brug for alle de barnlige og skøre detaljer længere.. Og jeg er ved at være godt træt af at se på pasteller, retro blomster og tøse-indretning... Jeg trænger til moderne farver, træ og grafiske snit - dog stadig tilsat en smule Louise-skørhed.. Og mine vattæpper; ja; de skal have lov at overleve.. 

Men vores hjem skal være til os begge, så mere maskulinitet og grafiske linier, tak.. 
- Det MÅ da for hulan være muligt at være voksen uden at være kedelig!
- Det samme må da gælde ved at kunne være farverig/kreativ uden at dræbe sin mands maskulinitet!

Min mand brokker sig iøvrigt ALDRIG når det kommer til mine skøre indretnings-ideer; han er nok det mest rummende menneske jeg kender.. Han værdsætter altid mine skøre påfund (når de altså ER udført... uden at spørge vel og mærke).. Så jeg er helt selv kommet frem til min meget voksne og fornuftige beslutning!

Her på bloggen holder jeg fast i mit pastel-look med pasteller, bambier og polkadots, for det er nemlig meeeget Frk. Trillingsgaard!! 
Fru Madsen trænger blot til at bo lidt mere voksent!!




3 Responses to “Flere lopper..”

  1. Imponerende fin samling du har af vattæpper :)

    SvarSlet
  2. Skønt med nogle gode loppefund :) Jeg er spændt på hvad du finder på af indretning.

    SvarSlet
  3. Er helt forelsket i den lampe... bare det var mig der havde fundet den...
    Tror godt man kan bo voksent uden at være kedelig....
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet

Læg endelig gerne en kommentar - det ÆLSKER jeg! Jeg er nogle gange noget distræt og glemmer at svare, men alle er læst og værdsat! ((Jeres kommentar skal lige godkendes inden udgivelse, da jeg har modtaget ENORMT meget spam på det sidste..)) Klem Louise