Slideshow Widget

GODT NYTÅR & TAK for mad!

03/01/13

Så fint var der pyntet op hos min veninde Marianne

Jeg håber i alle havde en helt fantastisk aften!! Vi var sammen med virkelig gode venner - nogle af dem også med unger og andre med helt gennemført fantastiske køkken-kundskaber! Jeg har nemlig en helt speciel kokke-uddannet (bestod med højeste karakter muligt - sejt!!) veninde som forkælede mine smagsløg hele aftenen.. 


Disse billeder viser fint aftenens forløb:

Og så fint var JEG pyntet op i hjemmegjort sag
(se DIY lige her)

HJEMMELAVET sushi til nytårstalen - er stadig imponeret!
En rigtig nytårsknuser - Mejse var efter eget udsagn "GOOO'E VENNNNER"
med Miss Millas Villa skønne unge Asta
Så skulle der skydes af inden sengetid - her med frække bordbomber
(bemærk vores lækre unger med grimme/skæve briller - og Mejse, der holder sig for ørene, haha)

Forretten (uden unger):Torsk på ærtepuré med bacon, rosenkål, nødder og forårsløg (YUM)

Hovedret serveret på improviseret gulvbræddeEntrecote, svampe, hjertesalat, tomater og sellerirod
Aftenens underholdning var med luftbøsse, smøger, bajere og træsko i garagen - man ER vel truck!?
(behøver jeg sige mere udfra dette billede, der fint viser min utilpashed - ramte selvfølgelig heller ikke en skid)

Oste-platte med lækre accessories
..og her begynder det at gå lidt galt.
(vi ved jo alle at alko-mix giver onde tømmermænd)
Skøn citronfromage med stjernekastere - by Miss Millas Villa
JEG havde strawberry daquiris med til drinks-puljen - muuummmsss

.. og SE så lige Mariannes kreative juletræ
(lavet af et gammelt blomster-stativ - SMART)

Jeg kan leve længe på denne nytårsfest
Jeg håber i alle derude havde MINDST en ligeså god aften!


3 Responses to “GODT NYTÅR & TAK for mad!”

  1. Uhmmm maden ser SKØN ud:-) og dejlige nytårsbilleder. Der er ikke noget som at fejre sådan en festlig aften i vidunderligt selskab

    SvarSlet
  2. Menuen ser lækker ud, jeg er næsten blevet inspireret til næste nytårsaften:) Det er desuden et virkelig fint alternativet juletræ din veninde har lavet - rigtig fint! KH. M

    SvarSlet

Læg endelig gerne en kommentar - det ÆLSKER jeg! Jeg er nogle gange noget distræt og glemmer at svare, men alle er læst og værdsat! ((Jeres kommentar skal lige godkendes inden udgivelse, da jeg har modtaget ENORMT meget spam på det sidste..)) Klem Louise