Slideshow Widget

Jule-loppe-pral..

08/01/13


Sorry for min ustabile færden på bloggen, men jeg er lige ved at afvikle et job med masser af deadlines, så der er travlt med travlt på.. Men jeg synes heldigvis det er super spændende opgaver!! I morgen står den fx på photoshoot med undertegnede som fotograf OG stylist.. (shit)

- - - 

Da jeg var hjemme i vestjylland i juledagene, fik jeg en masse fine ting af min kære "Moster Stinne" (Min Mors moster), der nu bor på plejehjem.. Hun ville give mig alt denne gang - og selvom hun nærmest er blind og døv efterhånden er hun altså kvik - for hun udpegede KUN ting i min smag; teak, retro osv.. Det er da så imponerende synes jeg.. 

Mor og jeg snakkede bagefter om, at hun måske var ved at gøre sig "klar" til efterlivet og mødet med sin mand i himlen... Det er altså lidt trist synes jeg.. Hun har egentlig været besværet og gammel så længe jeg husker det, men altid kvik i pæren og SÅ sød.. Så det ville blive trist at undvære hende - men omvendt har hun gerne villet herfra lææænge...

Nå men, det er jo heldigvis ikke sket endnu.. 
Og nu kan jeg glæde mig over en masse fiiine ting:

En retro parasol som denne - bare grøn ovenpå og turkis/grøn/lilla underneden!!
((Men i må vente til foråret med et ordentligt billede))


Fineste Lotus pande, måske til Mejses legehus...? (er det blasfemi???)

En stor retro vase til samlingen
fine orange skærebrædtter
... nå; ja og så også disse fine to + en teak lampe!

Er jeg ikke bare vildt heldig....?Når man som jeg, arbejder helt vildt for tiden, er det nu skønt at blive begavet!

4 Responses to “Jule-loppe-pral..”

  1. Hvor er du heldig. Det er nogle skønne sager med en god historie og masser af nostalgi.

    SvarSlet
  2. Så heldig! Jeg er særlig misundelig på parasollen. Jeg leder efter en lignende til campingvognen :-)

    SvarSlet
  3. Så lækre ting, dejligt at blive beriget på den måde :)

    SvarSlet
  4. Altså, det er bare SÅ hyggelige ting! De orange skærebrætter havde vi derhjemme da jeg var meget mindre, sejt gensyn :-)

    SvarSlet

Læg endelig gerne en kommentar - det ÆLSKER jeg! Jeg er nogle gange noget distræt og glemmer at svare, men alle er læst og værdsat! ((Jeres kommentar skal lige godkendes inden udgivelse, da jeg har modtaget ENORMT meget spam på det sidste..)) Klem Louise