Slideshow Widget

slut.prut.finito.

26/01/13

et af billederne fra AW13 kollektionen, er han ikke sej?
Jeg er nu færdig-afviklet med mit NR 2 JOB ved et nyere herretøjsmærke (arbejdsopgaver = foto, grafik, markedsføring, print osv).. Nu venter en forhåbentlig mere roligt job, hvor jeg kan holde fri når jeg reelt har fri... Pheeewww... Det virkelig helt uvirkeligt, efter sådan en periode jeg lige har overstået igen-igen-igen. Indrømmet, der har været run på lige fra starten af dette job... Men sådan er det jo når man arbejder for en leverandør til modebranchen - så er der minimum 2 messer årligt i Kbh, Berlin, London og Amsterdam.. Og det giver altså nogle flaskehals-deadlines, der er ret tunge at bære (for sådan én som jeg ihvertfald).. Jeg har dog elsket mit job, mine kollegaer og de opgaver der bød sig - det har bare været omfanget af opgaver & deadlines, der har overmandet mig (samtidigt med at jeg jo havde det andet job også!!!)

Mit "nye" job:
Jeg går fra halvtid til måske fuldtid (detaljerne er ikke helt på plads endnu).. Men jeg skal ihvertfald fortsætte med vedligeholdelsen af herremode-webshoppen www.ikonshoppen.dk.. Dette inkluderer at fotografere, oprette varer, søgemaskine optimering og design optimering.. Samtidigt vil der være markedsførings- og merchandise-opgaver i deres fysiske butik i Kolding Storcenter... Jeg glæder mig til at kunne være fordybet i kun ET fuldtidsjob, frem for at være konstant splittet over 2 deltidsjob!

Denne her weekend skal bare byde på rolig familie-hygge
(og SHIT hvor jeg trænger, efter sådan en hektisk omgang!!!)

6 Responses to “slut.prut.finito.”

  1. Uh det lyder spændende, og hektisk! Hold da op. Godt du har weekend nu. Det lyder tiltrængt:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, vi får gået vores lille hus efter i sømmene - det har været virkeligt forsømt!!!

      Slet
  2. Er du sød ikke at sætte sådan en overskrift på en anden gang? Jeg troede det var bloggen, du var slut med! ;) pheeeeeww, en forskrækkelse...

    Glæder mig til at høre mere om fuldtidsjobbet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha - det undskylder jeg!!! Overskriften var sikkert ikke helt gennemtænkt...? Du er sød!!!

      Slet
  3. Jamen altså en omgang, det må være skønt at have veloverstået! Håber I nyder søndagen!

    SvarSlet
  4. Jeg troede også bloggen skulle dø... Men fedt at høre om dit job - vi laver da vist ret meget det samme :D Eller.. jeg var også delt mellem to jobs (marketing, webshop, tekstudarbejdelse, grafik osv.) men nu har jeg intet job mere - øv! Så jeg gad godt være i dine sko :) Kolding er også en dejlig by i øvrigt (jeg er oprindeligt fra Vojens/Haderslev og har hængt en del ud i Kolding Storcenter :D

    SvarSlet

Læg endelig gerne en kommentar - det ÆLSKER jeg! Jeg er nogle gange noget distræt og glemmer at svare, men alle er læst og værdsat! ((Jeres kommentar skal lige godkendes inden udgivelse, da jeg har modtaget ENORMT meget spam på det sidste..)) Klem Louise