Slideshow Widget

Siden sidst..

15/07/13

Pyhhaaah...

Ja, hvad er der sket siden sidst? Det største er, at jeg (ligesom mange herinde) går og slås med tanken om at lukke min blog - og dermed lukke ned for al dårlig samvittighed der jo desværre også hersker omkring den.. Efter INSTAGRAM (som jo bare er nemt), kan det blive sværere at sætte tid af til disse blog-indlæg.. Jeg er dog nået til den konklusion at jeg så gerne vil kæmpe for at bibeholde noget, der har betydet & givet mig så utrolig meget de sidste år! Så bær over med mig lidt endnu; prøver lige en sidste gang med fornyet energi...



HUS TIL SALG
Vi har jo sat vores lille byhus til salg (se det lige på HOMEs hjemmeside eller på min egen blog), og vi er ganske overraskede over hvor mange fremvisninger vi har haft - på den korte tid huset har været på markedet.. Det er lidt en konstant-spænding man befinder sig i - og det byder på både op- og nedture (og en smule rengørings-stress).. Men aldrig har vores hjem været så opryddeligt og rart at være i (SÅ længe ad gangen ihvertfald).. Vi har ikke travlt, men vil gerne alligevel videre til noget lidt større med legekammerater til Mejse, stor have og krea/vintagekjole-rum til undertegnede.. Allerhelst i et fladtaget 70'er RETRO hus som vi jo så også lige mangler at finde...

- - - - -

LOPPEMARKED I ÅRHUS
Jeg havde den enorme ære at deltage i Mølleparkens loppemarked sammen med de to Louiser fra Mrs Poppins + Dolls & Darlings.. Vi mødte selvfølgelig flere skønne kendte/ukendte ansigter og netværket blev bestemt styrket.. Jeg mener; hvor tit tror i liiiige jeg støder ind i andre vintage-freaks herhjemme i Kolding!?!! Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg/vi skal afsted...

- - - - - -

SOMMERHUS MINIFERIE I DET NORDJYSKE
Jeg har en dejlig veninde, som tilfældigvis har en mand, der jo er gode venner med MIN mand... Så at tage op til dem på sommerhus-visit var vist en selvfølgelige.. De har to lækre unger, hvoraf den ene (pige) er PERFEKT som legekammerat til Mejse.. Deres lille dreng er også underskøn og gik efter de to store piger hele tiden.. Vi var fuldstændigt tanket op efter en dags tid deroppe med solskin, strandhygge, snak, grin og bare afslapning... Sommer i DK er bare SKØNT!!

- - -


NU MED KÆMPE POOL
Mejse er en vandhund, men det er da lidt trist at skulle plaske rundt i en lille pool, når man nu kan købe billige modeller som både MOR, MEJSE og rutsjebane kan være i! (købt for den nette sum af 300kr i ToysRus.). Jeg bilder mig ind at den er flottere, end de blå skrumler man ellers kan få.. Og så skulle jeg hilse fra mig selv og sige, at man kan sidde med armene oppe og nyde solen imens barnet plasker rundt - for siderne er så stærke at de kan bære både ryg og voksen-arme.. YAY!!!

- - -



RETRO VILLA // BOLIG REPORTAGE
Jeg har også haft æren af at få besøg af søde Mette Helena fra Retrovilla og fotograf Tia Borgsmidt, der skulle lave en lille bolig-reportage af mit hjem... Fyldt med ydmyghed og spænding afventede jeg deres ankomst.. Da de endelig kom, var det som at tilbringe timer med nære veninder.. Det er sådan en tryg og hyggelig atmosfære de to dejlige piger kommer med! Når jeg får nyt hus og nye m2 at boltre mig på, skal de helt sikkert ringes til igen!! Mejse nåede lige at komme hjem fra vuggestuen og kunne brillere med model-skud i legehuset og på hendes eget værelse.. Hun var bare frisk på det hele og tog godt imod ordrer (Mors lille linselus).. Billederne bliver til en artikel, og når jeg ved mere, skal jeg nok give besked.. Så rå-skudene, og det ser ualmindelig fint ud (hvis man gerne må skrive sådan om sit eget hjem? Men at se Tias billeder er faktisk som at se sit hjem med andre øjne... 

- - - - -

  

HAW-FEST I HVIDE SANDE
En anden af mine dejlige veninder er bosat i Hvide Sande og havde inviteret mig på en herlig lille druktur med dertil-hørende party-telt stopfyldt af fulde vestjyder (MY kind of party).. Sååå skønt at hygge med hende og mand + venner.. Selvom vi havde det ret så ringe næste dag, blev det alligevel til loppemarked og grillmad inden turen gik hjem til mand og barn...

+ LIDT MEJSE SNAP-SHOTS
Man er vel ikke Moar for ingenting, vel?

Mejse hjælper med at nusse/passe niecer/fætters hund Charlie

Fuld fart på balance-cykel; frygt er ikke et ord vi kender..

Inden vi fik en STOR pool

Kommende heste-pige måske?

Neglelak for ALLERførste gang!!!



6 Responses to “Siden sidst..”

  1. Hvor er det dejligt at høre fra dig, Louise. Jeg håber, at du holder ved, for jeg nyder din blog. Og jeg er ikke på instagram, så det er jo kun gennem bloggen, at jeg kan følge lidt med:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  2. Jeg kom lige tilfældigvis forbi din blog, og ser at vi jo næsten er naboer - lidt sjovt! Hygge blog du har dig, jeg håber du finder lysten til at fortsætte.

    /Trine - kvalitid

    SvarSlet
  3. Jeg håber da ikke, at du lukker din blog ned. Jeg kan se at der er en nedgang i blogland i alles antal af blogindlæg. Og jeg kan også godt se, at det er nemmere med instagram, når man kan "nøjes" med billeder. Men tænk på de timer du allerede har lagt i den. Og alt det den kan give andre, selvom du ikke laver det samme antal indlæg, som du har gjort indtil nu? :) Jeg er ihvertfald glad for, at have din blog ved hånden og ville blive ked af, at se den forsvinde. Det er jo ikke kun de nye indlæg der giver noget, du har jo en kæmpe pose af gamle indlæg, der stadig bliver rodet rundt i :)
    Hilsen Heidi Clara

    SvarSlet
  4. Godt du er vendt tilbage til blogland... hold nu OP hvor er det et skønt hus, hvordan kan I sælge det? Hvis ikke jeg boede i København ville jeg straks købe!

    SvarSlet
  5. NØj hvor bliver hun stor hende Mejse!!! Ihhh altså...
    Og sødeste Louise, må jeg give besked næste gang jeg kommer til Kolding og har lidt tid??? Muligvis en gang i løbet af august men kan ikke love noget.

    ALtså kæmpe stort kram fra mig

    og håber du holder ved bloggen. Det er trods alt et andet medie end instagram og nu er du jo meget snakkende irl og det er så ikke det samme på ig som her på bloggen.

    SvarSlet
  6. Jeg forstår til fulde dine tanker omkring at få tid til at skrive til bloggen. Det er jo ikke ligefrem fordi det giver det store afkast. Snarere at man får lov til at dyrke sin hobby. Jeg har valgt at gøre min blog til en levevej - ja ikke at jeg tjener en krone på det jeg skriver, men jeg har givet bloggen en webshop og derudover laver jeg div indretningsopgaver for private. I princippet, det samme jeg hele tiden har gjort, bare for en virksomhed. Men nu er det min egen tid jeg bruger og kan bestemme over. Jeg elsker det! Håber du holder ved og finder tid, lyst, inspiration og motivation til at fortsætte!
    Hilsen LiingSweetLiving

    SvarSlet

Læg endelig gerne en kommentar - det ÆLSKER jeg! Jeg er nogle gange noget distræt og glemmer at svare, men alle er læst og værdsat! ((Jeres kommentar skal lige godkendes inden udgivelse, da jeg har modtaget ENORMT meget spam på det sidste..)) Klem Louise